Nagy megdöbbenést váltott ki az a hír, hogy a nagy sikerre való tekintettel, meghosszabbítják hálaadásig Michael Jackson filmjét. Világszerte a reklámok arról zengtek, hogy „csak két hét”-ig lesz a mozikban. Hányan érezhetik becsapva most magukat?

Terjengtek olyan hírek a neten, hogy csak Európában fogják a mozik tovább játszani a koncertfilmet, mivel az Egyesült Államokban nem volt olyan nagy fogadtatása, mint ahogyan azt várták volna. A hírek alaptalannak bizonyultak, mivel a meghosszabbított időtartam vége hálaadás napjáig szól, ami Amerikához köthető. Az a tény viszont igaz, hogy a film Európában hozta a legtöbb bevételt, amire nem számítottak.

Felmerül a kérdés, hogy a film managere és a marketingesek már előre számítottak, arra ha sikeres lesz a film,akkor meghosszabbítják az időtartamot? Csak beetetés volt a szlogen? Az biztos, hogy nagy marketingfogás volt, eddig úgy tűnik bevált. Itt Magyarországon a milliós nézettségi számot döngeti az elmúlt időszakban.

A film rendezői, hogy még több bőrt lehúzzanak Jackórol vagyis pénzt csináljanak az énekes halálából, elindítanak januártól egy koncert turnét Jacko Live néven. Hasonlítani fog kivitelezésében a dokumentumfilmben látottakhoz, de ez a koncert újfelállásban szeretné a rajongókat kárpótolni.
MJ. halál utáni népszerűsége, lassan meghaladja Elvis népszerűségét a toplistákon. Biztosan fogunk még hallani Jacko-ról a turné után is, illetve a vele kapcsolatos családi bonyodalmakról, egy újabb lemezről, turnéról, halálának körülményiről… (nem fog békében nyugodni)

Kapcsolódó cikk:
Csak két hét a csillogás!

A bejegyzés trackback címe:

https://smufff.blog.hu/api/trackback/id/tr51533292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása