2009.11.17. 23:33
Átverés volt a két hét?
Nagy megdöbbenést váltott ki az a hír, hogy a nagy sikerre való tekintettel, meghosszabbítják hálaadásig Michael Jackson filmjét. Világszerte a reklámok arról zengtek, hogy „csak két hét”-ig lesz a mozikban. Hányan érezhetik becsapva most magukat?
Terjengtek olyan hírek a neten, hogy csak Európában fogják a mozik tovább játszani a koncertfilmet, mivel az Egyesült Államokban nem volt olyan nagy fogadtatása, mint ahogyan azt várták volna. A hírek alaptalannak bizonyultak, mivel a meghosszabbított időtartam vége hálaadás napjáig szól, ami Amerikához köthető. Az a tény viszont igaz, hogy a film Európában hozta a legtöbb bevételt, amire nem számítottak.
Felmerül a kérdés, hogy a film managere és a marketingesek már előre számítottak, arra ha sikeres lesz a film,akkor meghosszabbítják az időtartamot? Csak beetetés volt a szlogen? Az biztos, hogy nagy marketingfogás volt, eddig úgy tűnik bevált. Itt Magyarországon a milliós nézettségi számot döngeti az elmúlt időszakban.
A film rendezői, hogy még több bőrt lehúzzanak Jackórol vagyis pénzt csináljanak az énekes halálából, elindítanak januártól egy koncert turnét Jacko Live néven. Hasonlítani fog kivitelezésében a dokumentumfilmben látottakhoz, de ez a koncert újfelállásban szeretné a rajongókat kárpótolni.
MJ. halál utáni népszerűsége, lassan meghaladja Elvis népszerűségét a toplistákon. Biztosan fogunk még hallani Jacko-ról a turné után is, illetve a vele kapcsolatos családi bonyodalmakról, egy újabb lemezről, turnéról, halálának körülményiről… (nem fog békében nyugodni)
Kapcsolódó cikk:
Csak két hét a csillogás!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.